Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Κουρουμπλής: Το υπουργείο Υγείας ή τίποτε!

Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε την Τρίτη ο Π. Κουρουμπλής, πρόκειται για ένα υπουργείο που το ξέρει και δεν θέλει να πάει κάπου που θα τον ορίζουν οι σύμβουλοι.

IATRONET.GR


Δεν επιθυμεί άλλο υπουργείο, εκτός από το Υγείας, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε την Τρίτη, πρόκειται για ένα υπουργείο που το ξέρει:

“Δεν θέλω να πάω κάπου που θα με ορίζουν οι σύμβουλοι. Ξέρω για τι πράγμα μιλάω, για τι πράγμα δουλεύω, τι σχεδιασμό κάνω, έχω άποψη ακόμα και σε αυτό που θα μου πουν οι διπλανοί, είτε είναι υπηρεσιακοί είτε είναι θεσμικοί¨, είπε χαρακτηριστικά, για να σημειώσει:

“Δεν μπορώ να είμαι επί παντός επιστητού ικανός να παράξω αυτό που πρέπει να παράξω.

Και ο κόσμος έχει χάσει και την υπομονή του…και είμαι και ένας άνθρωπος που στο χαρακτήρα μου δεν μου πάει δηλαδή να γίνω υπουργός απλώς για να είμαι υπουργός ή να κάνω τον υπουργό.

Υπερασπίστηκε το έργο του στην Αριστοτέλους, λέγοντας ότι ''δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για να υπάρξει μια προσπάθεια για να περιοριστούν οι καθυστερήσεις, οι παλινωδίες, τα λάθη, δεν ξέρω αν μπορούν να εξαφανιστούν αλλά πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου