Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Συνέδριο της Ethos Media για την Κλινική Έρευνα & τα οφέλη της στην υγεία και την οικονομία



«Κλινική έρευνα: Ώρα για δράση» είναι το θέμα του φετινού συνεδρίου Clinical Research Conference 2014 που διοργανώνει η εταιρία Ethos Media S.A. σε συνεργασία με το περιοδικό Pharma & Health Business και θα πραγματοποιηθεί στις 10 Δεκεμβρίου 2014 στο Divani Caravel.

To φετινό Clinical Research Conference στοχεύει να θίξει τους λόγους κωλυσιεργίας της κλινικής έρευνας στη χώρα μας και να αναδείξει τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή της, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των εμπλεκόμενων φορέων και της Ελληνικής Οικονομίας γενικότερα.

Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν όλες οι πτυχές του θέματος και θα τεθούν επί τάπητος όλα τα εμπόδια που υπάρχουν σήμερα. Στο συνέδριο θα συμμετέχουν ερευνητές, εκπρόσωποι συλλόγων ασθενών, του υπουργείου Υγείας, των Υγειονομικών Περιφερειών, των νοσοκομείων, καθώς και στελέχη της φαρμακευτικής βιομηχανίας, εταιρειών CRO, οικονομολόγοι και δημοσιογράφοι.

Βασικά θέματα του συνεδρίου είναι:
• Η κλινική έρευνα στην Ελλάδα σήμερα: Εμπόδια, στρεβλώσεις και αντικίνητρα
• Πλεονεκτήματα και οφέλη για τα νοσοκομεία από την ανάπτυξη της κλινικής έρευνας
• Ενημέρωση ασθενών και της κοινής γνώμης για το ρόλο της κλινικής έρευνας
• Ισχύον θεσμικό πλαίσιο – υπάρχουν σημεία βελτίωσης;
• Πού εντοπίζονται σήμερα τα γραφειοκρατικά εμπόδια
• Μέτρα που μπορούν να συμβάλουν στην επιτάχυνση των διαδικασιών
• Σχέση κλινικής έρευνας και ποιότητας παρεχόμενης ιατρικής φροντίδας
• Πώς η κλινική έρευνα συμβάλει έμπρακτα στη μεταφορά τεχνογνωσίας
• Πώς συμβάλει η κλινική έρευνα στην πρόσβαση των ασθενών σε νέες θεραπείες
• Ποιος καλύπτει το κόστος συμμετοχής στην κλινική έρευνα;
• Πόσο σημαντική μπορεί να είναι η κλινική έρευνα για τους Έλληνες ασθενείς
• Πώς επηρεάζουν οι νέες μεθοδολογίες στις κλινικές δοκιμές την εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης στην κλινική έρευνα
• Ποια είναι τα υφιστάμενα προβλήματα στη συμμετοχή ασθενών σε κλινικές μελέτες
• Πώς επηρεάζουν τη σχέση γιατρού – ασθενή οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωση

Το συνέδριο οργανώνεται από την Ethos Media και το περιοδικό Pharma & Health Business, με Υπεύθυνο Προγράμματος το δημοσιογράφο Αιμίλιο Νεγκή και με την υποστήριξη των:

GOLD SPONSOR: ROCHE
PANEL SPONSORS: AMGEN, CEGEDIM
BRONZE SPONSORS: ABBVIE, CONFERΙΕNCE, INFOSET, INNEWS, PALMOS ANALYSIS, PFIZER
DISTINGUISHED CORPORATE PARTICIPATIONS: ASTELLAS, JANSSEN CILAG, MENARINI, MSD, PHARMATHEN, SANOFI

CORPORATE PARTICIPATIONS: BOEHRINGER INGELHEIM, EMRI INSTITUTE, GENESIS PHARMA, GLAXOSMITHKLINE, GILEAD, MERCK HELLAS, NOVO NORDISK, QUALITIS, ZEINCRO

PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS
COMMUNICATION PARTNER: MSCOMM
Υπό την αιγίδα:
ΣΦΕΕ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΠΕΦ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
ΕΚΕΠΥ- ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου