Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Τόμσεν: Adonis με απογοήτευσες - Αδωνις: Από σαλάμι, ξέρεις;


Τόμσεν: Adonis με απογοήτευσες - Αδωνις: Από σαλάμι, ξέρεις;

Απίστευτοι διάλογοι έγιναν κατά την συνάντηση του υπουργού Υγείας Αδωνι Γεωργιάδη με τους απεσταλμένους της τρόικας και συγκεκριμένα με τον Πόουλ Τόμσεν.

Σύμφωνα με τον ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ, ο υπουργός Υγείας, ενοχλήθηκε ιδιαίτερα όταν ο Πόουλ Τόμσεν εμφανίστηκε απογοητευμένος από εκείνον.

«Αdonis, πολύ με απογοητεύσατε. Είμαι απογοητευμένος από εσάς», είπε κοιτάζοντάς τον στα μάτια. Όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης, έμεινε άφωνος και όταν συνήλθε, ζήτησε από τον Τόμσεν να πάρει πίσω τη φράση αυτή. 

Ανένδοτος ο τροικανός και τότε ο κ. Γεωργιάδης έβαλε τα μεγάλα μέσα:

«Ακουσε, Πόουλ. Εδώ η γυναίκα μου η Ευγενία μου λέει να πάρουμε τα παιδιά και να φύγουμε όλοι μαζί για την Αμερική. Εκανα τόσο πολλά στα θέματα Υγείας, τόσα που με βρίζουν οι μισοί Ελληνες και να μου λες ότι είσαι απογοητευμένος από εμένα; Καλύτερα στην Αμερική...».

Όταν ο Τόμσεν έμεινε ατάραχος και από αυτό ο Γεωργιάδης του είπε: «Δεν μου λες, Πόουλ: Από σαλάμι ξέρεις; Γιατί εάν ξέρεις, τότε θα γνωρίζεις ότι εάν φας αμέσως ολόκληρο το σαλάμι είναι πολύ πιθανόν να πεθάνεις. Ενώ εάν το κόψεις σε φέτες και το τρως σιγά-σιγά το απολαμβάνεις».

3 σχόλια:

  1. σιγα συγκινηθηκα απο την μεγαλη μαχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το οτι θα φυγει Αμερικη ειναι μαλλον απειλη για την Αμερικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1)ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ.
    2)ΜΗΠΩΣ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΗΚΕΙΣ! ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή