Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Δηλώσεις του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, μετά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ κ.ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

26.11.2013

Α.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εδώ και μία εβδομάδα είχαμε προγραμματισμένη συνάντηση με τον κύριο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, από τον οποίο έγινα δεκτός για να τον ενημερώσω για όλες τις εξελίξεις και τις μεταρρυθμίσεις στον χώρο της υγείας. Θέλω να τον ευχαριστήσω και για την αποδοχή της προτάσεώς μου να τον ενημερώσω και για τις σοφές συμβουλές που μου έδωσε. Νομίζω ότι η Ελλάδα σε πνεύμα ομόνοιας και συνεννόησης θα πάει μπροστά και θα τα καταφέρουμε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο κ. Τσίπρας πριν από λίγο κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι εξυπηρετεί συμφέροντα στο θέμα της τροπολογίας για τα φάρμακα. Και κάλεσε την κυβέρνηση να την αποσύρει την τροπολογία.

Α.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εγώ είχα ζητήσει από το πρωί δημοσίως αλλά και από το γραφείο μου θεσμικά, συνάντηση με τον κ. Τσίπρα -ακόμα το αίτημά μου είναι εν ισχύ- για να πάω να ενημερώσω αυτόν και τους συνεργάτες του για κάθε γραμμή της τροπολογίας και να διασώσω τον ΣΥΡΙΖΑ από ένα ιστορικό λάθος. Αύριο ψηφίζουμε στη Βουλή των Ελλήνων τη δραστική μείωση της τιμής όλων των φαρμάκων. Ο κ. Τσίπρας δυστυχώς -κάποιος με πληροφόρησε- ότι είπε για 17 φάρμακα. Όταν βγει το νέο δελτίο τιμών, προκαλώ τους Έλληνες πολίτες και τους ψηφοφόρους τους ΣΥΡΙΖΑ, να πάνε σ΄ ένα φαρμακείο και να διαπιστώσουν εάν θα αγόραζαν τα φάρμακα στην τιμή Σαμαρά στην φθηνή τιμή ή στην τιμή Τσίπρα που θα είναι η ακριβή. Όποιος θέλει ας πληρώνει την τιμή Τσίπρα.


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το «φωνάζει ο κλέφτης» που είπε ο ΣΥΡΙΖΑ πως το σχολιάζετε;

Α.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Σας είπα ότι εγώ είμαι πρόθυμος να πάω και στην Κουμουνδούρου αυτή τη στιγμή και να εξηγήσω κάθε γραμμή της τροπολογίας. Θέλω να πιστεύω ότι ο κ. Τσίπρας έχει πέσει θύμα κακής πληροφόρησης από τους συνεργάτες του και δεν κρύβεται κάτι άλλο από πίσω. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου