Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Αδ. Γεωργιάδης: Καταλήψεις δεν επιτρέπονται

‘Καταλήψεις δεν επιτρέπονται’, δήλωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή την συγκέντρωση γιατρών και εργαζομένων στα νοσοκομεία, έξω από το υπουργείο Υγείας. Κατά τη συγκέντρωση δεν πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπροσώπων των γιατρών και εργαζομένων με τον υπουργό.

Αναλυτικά, ο υπουργός δήλωσε: ‘Λοιπόν, σε αυτή τη χώρα έχουμε μεγάλο πρόβλημα στο να συνεννοηθούμε μεταξύ μας. Τώρα όμως έχει έρθει η ώρα να συνεννοηθούμε για το καλό όλων μας. Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή. Όσοι έχουν ειλικρινείς ανησυχίες για το ποιο είναι το σχέδιο και αν θα υπάρξουν ή όχι απολύσεις στο χώρο της υγείας, μπορούν να έρθουν να ενημερωθούν από εμένα προσωπικά και από τους υπηρεσιακούς παράγοντες. Ξεκαθαρίζω πάντως ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις. Θα τους εξηγήσω τον μηχανισμό και τον χρονικό ορίζοντα. Οι καλόπιστοι είναι βέβαιο ότι θα πειστούν.

Οι κακόπιστοι και όσοι θέλουν απλώς να κάνουν αντιπολίτευση, προφανώς θα συνεχίσουν να αντιδρούν. Επί της ουσίας είμαι πολύ χαρούμενος, διότι από ό,τι έχω πληροφορηθεί η συμμετοχή στην απεργία ήταν πραγματικά ελάχιστη και τα νοσοκομεία λειτουργούν κανονικά’. Και ο υπουργός έσπευσε να διευκρινίσει: ‘Οι νόμοι ισχύουν για όλους. Καταλήψεις δεν επιτρέπονται. Το έχω εξηγήσει ότι οι νόμοι υπάρχουν για να εφαρμόζονται’.    IATRONET

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου